This showed up while sending the email. Any solution?
<br />
<b>Fatal error</b>: Uncaught Error: Class 'SuperClosure\Serializer' not found in /home/gizmowkn/ask/vendor/illuminate/mail/Mailer.php:272
Stack trace:
#0 /home/gizmowkn/ask/vendor/illuminate/mail/Mailer.php(193): Illuminate\Mail\Mailer->buildQueueCallable(Object(Closure))
#1 /home/gizmowkn/ask/vendor/avatar4eg/flarum-ext-users-list/src/Api/Controller/SendAdminEmailController.php(83): Illuminate\Mail\Mailer->queue(Array, Array, Object(Closure))
#2 /home/gizmowkn/ask/vendor/avatar4eg/flarum-ext-users-list/src/Api/Controller/SendAdminEmailController.php(70): Avatar4eg\UsersList\Api\Controller\SendAdminEmailController->sendMail('poudel.ashwin@g...', 'Message from fo...', 'b>Fatal error</...')
#3 /home/gizmowkn/ask/vendor/flarum/core/src/Http/Handler/ControllerRouteHandler.php(53): Avatar4eg\UsersList\Api\Controller\SendAdminEmailController->handle(Object(Zend\Stratigility\Http\Request))
#4 /home/gizmowkn/ask/vendor/flarum/core/src/Http/Middleware/DispatchRoute.php(69): Flarum\Http\Handler\ControllerRouteHandler->__invoke(Object(Zend in <b>/home/gizmowkn/ask/vendor/illuminate/mail/Mailer.php</b> on line <b>272</b><br />