Hello everyone! I am very happy to announce the release of the 2.0.0 version of the language pack, compatible with the recent release of Flarum 1.0.0!
Present since the very beginning of the adventure, the French language pack was even the first language pack of Flarum, and one of the first third-party extensions.
Of course, I want to congratulate the development team for working so hard on this project (you didn't give up, bravo), but also the users of the language pack who sometimes helped me to solve issues beyond my skills.
Enjoy this release, and enjoy finally being able to freely deploy Flarum on production environments!
Bonjour tout le monde ! Je suis très heureux de vous annoncer la sortie de la version 2.0.0 de la traduction, compatible avec la récente sortie de la version 1.0.0 de Flarum !
Présent depuis le tout début de l'aventure, la traduction française a même été la première traduction disponible de Flarum, et l'une des premières extensions de tierces-parties.
Je souhaite bien entendu féliciter toute l'équipe de développement pour avoir travaillé si dur sur ce projet (vous n'avez pas baissé les bras, bravo), mais également les utilisateurs de la traduction qui m'ont parfois bien aidé à résoudre des problèmes au-delà de mes compétences.
Profitez-bien de cette version, et profitez de pouvoir enfin librement déployer Flarum sur des environnements de production !